top model

bra jag uppdaterar, not

nä men direkt jag kom hem från skolan hade jag ju en hel dödande huvudvärk och höll på att frysa ihjäl så jag tog två filtar å en feeet jävla tröja å la mig på soffan och somnade å sen vakna av att jag frös ihjäl fast det var 26+ grader inne.. ojoj ;P åt middag, somnade om sen igen å nu har jag vaknat och ska väl sitta å se tv i en timma till sen gå och sova,

vi är ju lediga imorgon eller våran klass börjar tio över nio och slutar 12 men jag har bara en lektion eftersom att jag aldrig är på språket för vi har engelska + språkval sen ska lärarna ha nå möte så vi slutar tjill heh! jaja, ska se klart på top model nu, vi hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0