tidsfördriv


- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - jajemän!

tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - huh, ne

hur många har du varit kär i? - ingen typ, bara tyck om några sådär väldans mycket

är du kär just nu? - blöe, nej inte riktigt kär



- Tio frågor om dig själv

namn? -  evelina

när fyller du år? - 7 september

några piercingar? - öronen, naveln & näsan ska snart göra i läppN

vad har du på dig just nu? - leggings, linne, bh, trosor & sockar

vilken årstid är bäst? -  sommar lett

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att vakna upp breve någon man tycker om åås

 

vad tycker du mest om hos dig själv? - min humor..


vad är du bra på? - vene

vem älskar du mest på denna jorden - det vet dom

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon, lett



- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - emelie tiger <3

vem är den roligaste av dina vänner? - sofie häggström, haha

vem är snyggast av dina vänner? - hm.. alla är ju typ snygga :D

vem är mest partyprisse? - emelie tiger å jag, lett

vem är den du helst har filmkväll med? - dom festliga typerna

vem av dina vänner är mest "evil"? - emelie h mohaha, ne jag skoja.. ingenaning ;o



- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - linn äre väll

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - sådär

vem är farligast i din familj? - bella

vem är coolast? - jag, lett

har ni något husdjur? -  näe, men har haft

vem har du mest gemensamt med? -  linn

vem står för underhållningen? - jag och  pappa typ

vem sover du oftast med? -  linn hihi

roligaste kvällen med familjen? - turkiet lett



10 frågor om idag


vad har du gjort? - sovit, vaknat, fixat mig med sofie å emelie sen kyrkan, keka å hem!

vad ska du göra nu? - göra klart det här, sen färga håret

har du gjort något dåligt idag? - det har jag

vad har du ätit idag? - korv

har du duschat idag? - nä, ska snart

är du trött nu? -  ja ;<

vad händer i morgon ? - skola..

går du i skolan? - jajemän!

har du varit i skolan idag? -  nej, helg <3


- ANNAT


Hur mår du just nu? - vene, men jag klarar mig

Har du piercat dig? - jajemän hela 8 gånger typ :)

Är du hungrig nu? - nej

Vad är klockan nu just nu? - 13:23

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bdb, facebook,blogg


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - mamma

Vem ringde du senast?  - jossan

Vem sms:a till dig senast? - pb

Vem sms:a du till senast? - emelie



- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - hon är vid rummet breve mig

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - samma med han



- ÖVRIGT

Gillar du punk? -  inget emot det

Har du sminkat dig idag? -  jajemän





MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -  aah

Vilket är ditt favoritband/artist? - vene

Vad gillar du för musik? - allt typ



- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - ja

Har du fler än 3 jeans? -  ja

Har du fler än 5 tröjor? -  ja



- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? -  ja

Använder du wax? -  nej

Använder du ögonskugga? - ja

Använder du kajal? -  ibland

Använder du hårspray? -  jao

Använder du volymspray? - nej

Andänder du mousse? -  ibland

Använder du deodorant? -  aa

Använder du skinspray? - nej

Använder du parfym? - jadå

Använder du läppglans/läppstift? - nej

Använder du brunkräm? - ibland

Använder du rouge? - jo

Uppsatt hår eller hängande? - hängande

plattar/lockar du håret varje dag? -  aah

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej, jobigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0