tidsfördriv

Berätta sju sanningar om dig själv;
- Jag hatar när folk är jobbigt nyfikna om allt
- Jag gråter typ aldrig, krävs mycket för att ens få mig att må dåligt
- Jag har förändrats sjukt mycket på bara ett år, på både bra å dåliga sätt
- Jag hatar folk som ljuger och snackar skit mest av allt
- Jag har ett stort rid-intresse, det trodde typ ingen om mig men har faktist ridit sen jag var 6 år :)
- Jag kan aldrig vara taskig mot någon, eller snacka illa om någon utan att känna ångest osv efter det hur illa än den personen har bettet sig osv

sex sanningar om hur du var som liten;
- Jag var typ blyg
- hade lugg & skruvlockar i håret
- Jag var bästavän med agnes, vi gjorde typ allt tillsammans
- Då såg jag bara positiva saker med livet
- Jag kunde vara rätt jävlig när inte mina föräldrar såg hihi
- De värsta som fanns var när jag skulle sova utan mamma, haha..

fem sanningar om mitt kärleksliv;
- Jag har aldrig varit riktigt kär, men tyckt om någon mycket har jag
- Jag älskar killar som är typ.. charmiga å helt omtänksamma å söta ;)
- Jag är för lat för att orka satsa på något förhållande, jag tar liksom.. aldrig insiativet till någon, tycker det är männens arbete ;)
- Hatar när folk leker med ens känslor, även om jag själv har gjort det en gång
- kärlek är gulligt, bra och kan även vara tvärtemot

fyra sanningar om mitt familjeliv;
- Jag älskar min familj
- Hur jag än kan bete mig mot dom ibland, så kommer jag alltid bry mig om dom
-  Jag trivs bra hemma, oftast iallafall
- dom bara bryr sig lite för mycket om mitt liv

tre sanningar om mitt vänskapsliv;
- Utan mina vänner hade jag knappast varit den jag är idag
- Jag har en riktig bästavän, som alltid ställer upp för mig å hjälper mig dagligen med allt
- Mina vänner är den största delen i mitt liv för dom jag spenderar mest tid med

två sanningar om min  personlighet;
-  Jag är oftast glad, men har världens humörsvängningar så kan bli plötsligt helt tjurig
- blyg är det sista jag är, men tar aldrig insiativ till att t.e.x hälsa till en osv, lr nog gör jag det.. men sällan

en sanning om detta testet;
-för tidsfördrivning








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0