tidsfördriv

hah... hitta ett fint test som jag gjorde i 7an på bdb tror jag?! ajaaa gör det för jag orkar inte blogga

om du är singel måste du göra detta test, om
du inte gör det kommer du alltid ha otur i kärlek!

Gillar du någon nu? gör jag väl
Gillar du att vara singel?
ibland, å ibland inte :)
Gillar någon dig ? klart, alla älskar mig.. haha, skämt å sido
har du haft sex med hon/han du gillar nu? nope
Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar ? nej

Har du någon kille/tjej på G just nu ? öhm njäe
Är avstånd ett problem ? kan vara ;>

Är det viktigt för dig att din kille/tjej är snygg ? igentligen inte, men visst nog är utseendet lite viktigt också
Måste han/hon ha samma intressen ? hah nej



ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel?
- 18 eller uppåt kommer inte ihåg ;<
Hur många har du varit riktigt kär i? typ, ingen
Vad tycker du om kärlek? underbart så länge de går brao!
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? - nja de vet jag inte
Har du svårt för att bli kär? - jao ;<
Är du singel? - ja, står där ovanför typ " ni som är singel gör detta " blabala
När fick du senast en komplimang? idag
Har du hånglat med någon av samma kön? ja, haha ;c

HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat med nån riktigt ful: jo
Hånglat med fler än 5 pers: ja

Hånglat med fler än 10 per: jao
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - aao
Gjort något riktigt dumt? sikkert
Gjort något du verkligen ångrar? ja, typ
Varit nykter på nyårsafton? aadå
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? - har väl alla

Blivit polisanmäld? det tror jag inte

Fått din mamma att gråta? ja..
Slagit ner någon? nja
Skämts över dina föräldrar? tror jag inte
Skämts över dig själv? nnäe
Sagt jag älskar dig och menat det? ja, värt å säga det annars.
Tar du droger? nej, aldrig
Dricker du?ja, annars dör man av utårkning hahah
Vilka kläder sover du i? beror på var å vem jag sover med eftersom att jag aldrig sover ensam haha
Vad hatar du verkligen? falskhet & bullshit
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nei
Är du ensam nu? - nej
Vill du gifta dig?- ja i framtiden
Vill du ha barn? - ja i framtiden


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng?
jag & emelie tror jag!
Såg dig gråta? orkar inte radda upp alla ;<
Fick dig att gråta? -.-
Du delade en cigg med? amandaa ;>
Du gick på bio med? emeliie
Skällde på dig? - mamma


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit?
- nej, I am happy
Kramat någon? jadÅ

Pussat någon? ja :D
Köpt någonting? jeaa
Sjungit? hihi, ja
saknat någon? njaaaa, jo hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0