sovaa



som det ser ut på bilden ser det ut just nu för mig, ligger med datorn, mobilen & en popcornpåse och feting chillar i mitt rum med tända ljus omkring mig.. har så tråkigt att jag gör det mysigt för mig själv, har sett på indiana jones med linn å matte, lr ja linn sov hela filmen så ja med matte dårå, sen såg vi flickan i jordkällaren den gick oxå på tv såå vi passade på då, nu har jaag sett kungarna av tylösand en sista gång å nu tror jag faktist jag ska sova, är sjukt trött.. + att klockan IGENTLIGEN skulle varit kvart i 1 men eftersom att vi ställer bakåt klockan en timme nu för vi ingår på vintertid så är den bara kvart i 12 å jag är helt död..

jaje,ska nog säga godnatt för min del nu.. har varit sjukt tråkig kväll, har gått till shell å tillbaka, sett onödiga filmer jag redan sett, slösat onödig tid på t.e.x dator å tele men det gör ju inget, jag lever ju iallafall.. måste ut imorgon, känner behovet av att ha kul redan.. ehee, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0