sommar

har suttit å bläddrat igenom alla mina webb-bilder, så hittade bilder från i sommras då jag var blond.. miss it!  men det kommer tillbaka till sommaren igen, mitt hår måst klippas mycket å få vila nu tills vi börjar förstöra det med blonderingar å sling medel, haha..  bilden här ovanför är ju då fotad i sommras, och jag kommer ihåg allt från den dan, eller snarare kväll/natt.. fan vad bra den var, förutom en sak men ja sånt händer men oslagbar iaf! nästan, sommarens bästa.. fast det var ju lk som var de bästa, visst sa vi så? ;)

 

iallafall ge mig sommar! vintern är typ såhääääääär (osv) tråkig, blir ju typ deprimerad av den haha.. nog för att det bara är höst hittils men i måndags å tisdags snöade det, men sen kom solen fram och tog bort det mesta av det, fast i töre har det inte snöat mycke, snön är bara i kalix som tur är hittils.  nu ska jag inte skriva om vintern, för alla vet ju det mesta om den.. ska istället ta och duscha sedan vänta på att greys anatomy ska börja!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0