sofieesansanenene jag är bra på rubriker

har tidsfördrivit tiden nu i mer än en timma på att plinga å klinga på den där gitarren så nu är jag less! ska gå å hitta någon tröja att ta på mej, å sen rota igenom mitt rum på pengar har en femtioöring det är allt jag har och med en sånn kommer man inte långt, man kan väl inte ens handla med dom mera? tror jag.

sofie ska komma hit på en timma typ, vi ska bara feting chilla för det är söndag och jag är förtrött för att göra någonting annat som t.e.x dra ut å vandra å det blåser som fan, nu låter jag som världens tråkigaste människa, men whatever tyck så då om ni vill det

bild från i maj på mig & sofie, saknar mitt hår och även tiden lite :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0