@school

hellap!  sitter på engelskan och hör på musik med nå feta hörlurar som dödar min hjärna typ..  har gjort klart allt vi behöver göra, så jaaa nu tjillar jag som bara den!  efter engelskan har jag bara en lektion kvar, jippiee dock är den lektionen över en timma lång, mindre jippie, aja överlever.. nu ska jag gå å slå någon oskyldig eller nej ska slå david å oskar.. dom har dödar min pojkvän, dvs min tändare dom kastade sönder den sen fick jag en ny av david.. men den är inte lika tjock å varm å vit som min var, nog för att den nya är vit.. men fortfarande inte den gammla! :( överlever väl, hoppas jag iaf.. nu ska jag svammla vidare, pussis

jag & emelie, right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0