saaanningen!

heheee... ni vill att jag ska göra 10 "intressanta" sanningar om mig, och det skulle innehålla allt från kärlek till hat.. vad gör jag inte för mina läsare? huh


okeirå, då kör vi!  sanningarna :

1. jag litar bara på mina 5 närmsta vänner, de är dom som jag kan säga allt åt
2. jag hatar väldigt sällan folk, tycker bara väldigt illa om dom
3. jag kommer alltid älska mina vänner, min familj, och min släkt oavsett vad.. tror jag? känns iallafall som att jag alltid kommer vara tacksam för att dom finns och för allt dom har gjort för mig
4. jag är jävligt bra på att komma på bra ursäkter, eller att komma undan från skit genom att prata mig ut genom det å skylla allt på någon random, typ nivethan den där där borta haha.
5. jag har aldrig varit "riktigt" kär även fast jag har haft över 15 förhållanden, knäppt? öh, aa en hel del
6. jag älskar mitt liv vissa dagar & vissa dagar känns som ingen mening att stiga upp ur sängen utan bara ligger kvar å dör å tänker på allt negativt som går
7. jag har världens humörsvängar, jag kan vara glad sen blir världens arga
8. jag hatar folk som utnyttjar en, bokstavligen.. både inom vänskap/kärlek
9. jag har väldigt ofta ångest, låter sjukt.. känner ofta saknar, som att jag alltid vill spola tillbaka tiden å göra om allt igen fast på ett bättre sätt..
10. jag bor utanför en skit stad som heter kalix, innehåller bullshit, underbart folk - dom flesta iaf, härliga helger and so on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0