pusso


snygg bild, snygg förkläde jag har på mig också.. var fan snäll å klottrade linn, men orginalet finns kvar endå utifall att hon muckar med mig mohaha..

JAG HAR SÅ JÄVLA TÅRKIGT, förlåt men de finns fan inte ord.. så därför tänker jag klaga! heeela inlägget tills punkten kommer i slutet av hela inlägget, så dom andra punkterna räknas inte typ, är fett pissnödig för er som vill veta.. ska snart gnälla på mamma och köra hundögon blicken åt henne så hon ger mig pengar för hann aldrig jobba å tjäna mig några slantar utan istället skull jag ta en halvtimmes powernap men råkades visst bli 4 timmar istället, hade världens sjukaste dröm, spöade en brud jag inte tycker om så när jag vaknade insåg jag att det inte var sant blev jag sur, hade sovit så gott att jag typ hade drägglat, mysigt? menar ju, hur gott sover man inte då man drömmer om att spöa någon, tänk hade jag haft muskler ibland,  men nu har jag ju inte det ;< bara modet .. hihi

påtal om att hata folk så tänker jag på hatinlägget jag gjorde för någon vecka sen, men jag tog bort det för en flicka kände sig träffad å drog in lärare å skit i det hela.. ojsis bojsiss, händer så lätt.. påtal om skolan så är jag rätt less den fast jag tycker den är rolig, har slagit huvudet eller någonting nu när jag skrev att den var rolig.. men det är kul att jobba på lektionerna då man fattar något, vilket jag inte gör alltid för att våra lärare suger, eller inte alla krippan å mona är fan bra.. sen är alla andra helt tråkiga,  å idrotts läraren är försnäll vilket är bra, hoppas på g då hihi..

NÄ, nu har jag skrivit om allt från bråk till skolan, vilket som inte är så stor skillnad för varje bråk jag har haft det senaste året har både lärare å rektorer blivit inblandade i, så den där blandningen  var väl inte så konstig då trotts allt..

ni som tror att jag har tråkigt, tro det.. för jag har det.  <- punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0