plugga sönder hjärnan

har suttit å pluggat i typ en timma.. tog paus för att duscha å plocka fram nå kläder att ha på mig imorgon, sen fortsatte mamma att ställa massa frågor och så.. vi har prov om riksdagen alltså det som nyligen har varit, å efter att haft pluggat sönder hjärnan å tänker sätta mig å chilla framför tven, vad är det första jag ser då jag slår igång den? jo typ mona sahlin för socialdemokraterna + alla andra dom där sakerna.. haha dom lämnar mig inte ifred ;<

ska bli skönt med fredag imorgon, har typ 4 lektioner, matte, so  (provet), idrott & engelska och så slutar jag rätt tidigt också! sen ska vi tjilla sönder i stan hela kvälleeen imorgon, tror jag! sover säkert i kalix som alla andra helger.. samma sak varje helg, nästan lika roligt varje helg, eller nja.. nu ska jag höra med sofie den svammliga saken över vad vi ska göra.. för vara med varandra vet jag att vi ska! :]


denna konstiga sak står för:  och den andra för:
social demokraterna, vänsterpartiet


orkade inte ladda upp bilder på alla partier åskit, nöjer med med dessa två!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0