party night - nä

festlig bild, har fått klottra jennes-face å min arm för den såg helt störd ut..

men bild från LLkkk

 

orkade aldrig blogga när jag kom hem igår, jag såg på någon film som var på tven istället å åt lite godis osv.. sen gick jag å la mig i sängen tror jag, för där slåg jag på en film iallafall som jag somnade till.. har fått sova ensam inatt, har inte gjort det på jätte länge, fan vad icke mysigt å helt ensamt ochkallt under täcket å allmänt jävligt ;<  men har inte sovit såhär gott sen i går natt, HAHA.. men innan igår natt har jag inte gjort det på ett bra tag!

 

ska berätta snabbt om igår, jag kom till kalix tog bussen med sofie dit vi gick på fra träffa amanda, emelie å jossan där sen gick jag å sofie till coop å fick hämtning av jonte å josef så vi åkte med dom till näsbyn där det var en massa folk, men vi for där ifrån rätt fort för det var typ, inte kul.. i stan träffade vi hälften av folket som var där, så kul hade vi trotts allt! sen kom pappa å hämta mig å nåågra, så drog vi hemåt åså.

 

idag är det söndag, jag ska ta det chill.. plugga lite så fort jag får veta vad jag ska plugga på, hihi.. fick veta för en minut sen att vi typ har konfa idag? men jag tror inte det, HAHA jag vet fan inte.. ;o  deen kan ju inte vara denna helg igen, fuck no ska kolla med mamma det nu, puss-y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0