my day

herre, såg att jag inte hade bloggat nå igår sen min "hemliga" vän bloggade, haha.. han ville tydligen vara anonym, men ska muta honom med något så han bloggat åt mig då jag inte orkar, fast han var inte vidare på det.. skoja, du var skit bra!

har faktiskt en anledning till att jag har haft en dålig uppdatering idag, för jag steg upp som vanligt, for till skolan var där tills vi slutade idag (12.40) så då gick jag å emelie till hennes pappas jobb å väntade på hennes mamma som var där sen for vi vidare till haparanda, å sen vidare mot finland för emelie skulle handla någe å sen hem till emeliee igen, då fick hon fixa mina naglar, vilket tog mer än 2 timmar men nu äre inte nå naglar som trillar av av det minsta ligga, dom här sitter, det är typ tippar? eller vad det heter,

blev iallafall nöjd med dom, är så skönt att ha långa naglar igen gillar mycke mer att skriva på datorn & mobilen med långa naglar, haha..  jaje, ska försöka hitta en tillgång till en kamera här någonstans, eller åtminståne hitta ett par batterier till en kamera! sen snör jag upp en bild på naglarna,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0