mjao

befinner mig just hemma i min soffa även min såkallade bästavän nu mera, otur som jag har har jag råkats för att få förkylning, dvs ont i halsen, ont i huvudet, hosta & tror att jag har lite feber också.. asså, döda mig nån orkar inte med att vara sjuk igen, jag klarar inte av att vara hemma hela dagarna å tråka för jag sover dålig alltid då jag är sjuk så kan inte tidsfördriva tiden med att sova osv, så ska försöka orka mig upp för skolan imorgon.

for hem med en tidigare bussen idag och hoppade över so'n men det behövdes för mådde så dåligt å vad allmänt lat också så följde med jossan till sjukan för att få 4 klubbor haha.. stannade sedan där då vi träffade linn å matte, satt å pratade med dom osv sen rörde jag mig vidare mot bussen å åkte hemmåt lilla töre, sen jag kom hem har jag druckit te, käkat chips, druckit varm choklad, spelat gitarr, hört på musik å sett på tv.. ska nu bara äta middag, sen lägga mig ner och vila, skönt att jag inte har något direkt prov att plugga i, även om jag har tre? prov i veckan, puuuh.. jag överlever, eller gör jag?  klarade ju iallafall so provet vi hade i fredags.. tur det

min såkallade, dagens outfit
kofta - hm linne - gina jeans - bikbok de va de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0