mat <3

( känsliga personer som kan känna sig träffade varnas att läsa texten ) haha..

sitter å kolllar på fotboll å dricker cola, fan vad gott men sockeeer, ska fan börja tänka på vad jag stoppar i mig varje dag.. sen läsa alla kolorier tror de heter så osv, å alla ingredienser typ i korv, kötbullar, godis, chips lr aa i chips äre väl flått å potatis? ahah.. men ja typ sånt så det äcklar mig så jag slutar upp med det för jag är för lat för att gymma, å jag klarar inte av en godisfri vecka för har jag några kronor på mig så ropar typ nå godis place på mig ;<

fast än så länge kan jag chilla, så länge min mage inte hänger utanför byxorna så är det lungt.. haha låter ju som att jag är helt psyko, men satt å tänkte på vad jag har ätit idag, har ätit först frukkost, en franska, sen åt jag lite lunch typ kebabskit, sen har jag ätit klubbor, ätit middag, ätit kladdkaka, ätit en liten glass, osv hAHAH.. det är typ mitt matrekord, ska inte glömma korvbiten jag åt av någon andledning..

men iaf, så länge jag inte väger över 100 kg, så MAT ♥♥♥


söt kille va? ;)) mums, sourcream chips..
haha ne skoja de är fan sött med hull! HAHAH cpe jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0