måste, måste, måste plugga-a

har nyligt vaknat av en 2 timmars powernap, vaknade av att bella å johan kom hit med deras barn så det lät å var jävligt, steg upp i hopp om att vara lite piggare så jag orkar plugga, men orkar jag? näe..  jag får inte åka tillbaka dit jag var i sjuan å sket i alla prov, men just nu orkar jag inte .. har tusen andra saker att tänka på, ska hoppa in i duschen så jag får piggna till lite granna sen rota ut frysen i hopp om att hitta lite glass mot min läpp som har svullit upp, men mest troligt har svullnaden lagt sig imorgon, å jag får ha kvar hålet för min käre mor å far dom sa inget när jag sa att jag hade gjort hål i läppen, det viktigaste var vars jag hade gjort det haha.. ja voivoi!

ne, nu ska jag bara kolla facebook, duscha, keka glass.. sen ska jag be mamma tvinga mig att plugga så jag åtminståne får G på provet, sätter mig breve emelie eller någon så hon får hjälpa mig om hon e snell men de är hon ju såå ;)

lite bilder från so'n idag, vi hade typ såååhääär tråkigt!

jag, tim å jh.. haha håller typ på dö av garv eller något liknande på bilden hah

jag & emelie! aa.. och tim då där emellan haha ;)

jag tjillar, emelie med! där ser man lite av min läpp piercing, en bättre bild från ni någon dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0