läxa ..



har just pluggat engelska som ni ser, kom på att jag hade någon engelska läxa till på fredag så jag satte mig vid köksbordet, tog fram böckerna lika snabbt stängde jag dom å gapa till.. jag lider av någon slags skol-ångest ärligt talat, blir bara arg då jag har läxor så mamma gjorde den åt mig, så skrev jag av det mesta.. hon hjälpte mig, ibland är hon riktigt bra men aldrig lika bra som jag, hehee..

nåväl, ska gå och duscha nu, känner mig typ såhääär (osv) ofräsh och sen ska jag plattsa i soffan för att kolla på grey's anatomy och sedan kolla på kungarna av tylösand, tror det är sista avsnittet av det ikv? så det får vi inte missa, nu ska jag duscha!  vi höres, d vet ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0