kalix, fredag - aa som vanligt allt då

kom hem från kalix för något tag sen, nu ser jag på tv, käkar chips å pratar i telefåånen med ett fyllo som dillar om att vi har varit tillsammans fast inte vad jag kommer ihåg, whatever allt är som vanligt då varje fredag förutom att jag är helt ensam vaken, kommer få sova ensam, och att jag sover hemma på en fredag är typ en under men ska sova hos sofiephoie imorgon å dååÅ jävlar vet jag inte vad som händer, ska iallafall rida med flickan på söndag och även gå på gudstjänst, härligt!

ahja, kvällen har väl varit rätt okej har varit på lyktan (uh) hela kvällen endast för att det är enda stället som är öppet och där det finns värme så allt folk jag känner har hållt hus där så det har väl varit rätt roligt trotts allt, ringde mamma vid halv 11 tiden å bad hon hämta mej för att jag hade tråkigt för sofie for då oså, så var hemma kring efter 11 just typ! hela fredagen har varit åkeI ända sen morgon...

vill bara blunda nu, få sova.. glömma saker å ting, dumma samtal med iq befriade personer, idioter som finns omkring en, åååh ja sånt.. tror jag gör så här att jag går och sover direkt jag har laddat ner en film eller nå, behövs lite viloläge för hjärnan den har gått upp i varv 200 gånger idag..

säger väl, godnatt om jag nånsin får personen jag pratar med i telefonen att lägga på luren, annars tar jag väl lim å sätter fast den vid örat så jag slipper få kramp i handen, skönt & en bra idée pussdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0