jordisar <3

har duschat å fixat mig nu, sitter här å knarkar ipren tar min 6 ipren för idag.. överdos or what?  näe, jag har bara ont i magen och den ska inte förstöra min lördag, blir att vara ute på stan å hitta på något med emelie å josse, säkert massor mera :) trevligt trevligt..

sitter å äter marianne godisar och önskade att dom hade varit jordgubbar, blev sjukt sugen på det.. ååh fan, ska fan flyga neråt å plocka jordgubbar hos någon, för det första ska jag be mamma odla jordgubbsland från och med idag.. eller från å med nästa sommar haha..

näe, nu ringer det på mobilen, men var den är vet jag inte så ska vääl springa å leta den som en galning, nej jag skojade.. dom la på nu ;<

bild från i sommras då jag var å rånade mormor på alla hennes jordgubbar, det jävliga är att hon nu har flyttat till stan.. alltså inga jordgubbar ;<









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0