jag har givit dig allt så nu har jag ingenting kvar


mycket vacker bild, haha..

sitter å klingar på min gitarr och kör på någon musik-läxa vi har i brist på annat att göra, vi ska sjunga å spela gitarr inför våra musiklärare på onsdag, vi har fått välja låtar själv av några utvalda låtar, så jag kör på knocking on heavens door som jag redan kall alla akorder på sen tidigare då jag spelade gitarr, nu gör jag det endast för tidsfördriv typ.

har iallafall ätit middag för något tag sen, väntar på att keka efterrätt nu åså.. ska väl dra igenom plattången genom mitt hår som står i prencip åt alla håll å kanter, men vem orkar göra sig fin på en söndag? inte jag iallafall som sitter just nu å sminkar mig lite samtidigt jag skriver på datorn å har en gitarr i min famn, snacka om att kunna göra flera saker samtidigt ;) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0