hur gör vi? vad gör vi? NU KÖÖÖR VI!!!1

godemörgenn, nä men godmorgon!  sitter i emelies säng med sofie vet inte var fan emelie hålller hus, men jag våldgästar hennes dator iallafall.. hehe, gårkvällen var okej inte alls lika rolig som förra men kul var den allt, bara att jag tappade bort folket där ett tag å hade inga pengar på mobilen, men jag överlevde sofie ringde mig som tur var å sa att dom var på fra, haha..  ja vi var iallafall rätt mkt partypeeps ute, men några är ju tråkiga å far på club nordic värt? nä..  jajaa, snart ska vi dra mot stan å äta frukost, det blir pizza!  hihi, sen ska jag hem med halv 3 bussen å min kväll ska spenderas hemma, orkar nog inte stan ikväll igen.. är trött från igår typ

jajaa, nu ska jag inte blogga sönder bloggeN, eller pfft risken att jag gör det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0