homeee

är hemma nu!

har haft en grymt trevlig kväll, när vi kom till linnea åt vi middag (tacos) så sen slog vi på en skräckfilm, helt psyko film haha.. sen har vi sjungt, dansat å pratat om allt möjligt, varit ute massa svängar å ja haft allmänt trevligt! åkte hem med johannas mamma jag emelie å fanny också, så hoppade vi alla av hos mig så for vi vidare med min mamma till kalix, lämnade av fanny å emelie mamma lämnade av mig på uh så jag gick in dit å var på lyktan med linn matte å dom, sen kom mamma lika fort som hon for så for vi hemmåt, hon for igentligen till kalix bara för att hämta dom men jag ville in dit å hälsa på lite peeps!

nu är jag iallafall bänkad framför tven, har mensvärk, och är nyduschad! ska slå på någon film, bädda upp sängen, dra ner rullgardinen å se på film tills jag somnar, myys ska först bara hitta mitt usb minne hihi.. jaje, det var nog det.. skull behöva lägga mig tidigare idag eftersom att jag ska upp vid 8 tiden för ska till luleååå med linn å matte, åker in med mamma å pappa på samma gång, har dock inga pengar men presenkort på över 400 kr så något kommer jag väl hem med, så får jag säkert pengar av pappa också :)

aja, säger väl godnatt åt er redan nu.. vi hörs imorgon!:)








Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-10-22 @ 23:56:24
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0