heheee,

är på skolan nu och har matte och så sitter jag å emelie å hör på musik å bara chillar.. har matteboken i emelies skåp på hyllan och jag orkar inte gå dit å hämta den så jag får väl få frånvaro eller vad jag nu får, efter matten har jag hål från halv 11 till halv 1 tror jag för jag är aldrig på språket så har stort hål där istället å det är ju bättre än att sitta på cp-engelska å spendera tider där bland 100 iv;n som inte kan engelska ;<

jaja, nu ska jag inte vara dumma med dom för jag själv suger på det haha.. aja, nu ska jag tidsfördriva tiden med facebook och höra med min lärare när vi har matte provet, vilket jag kommer inte få g på.. fick G på so provet vi hade i fredags iaf, yey första provet jag klarar iår! hehee ;) 

fin skola jag går på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0