halloween!

är hemma från kalix nu, gårkvällen var helt jävla awsome! lätt bästa händelsen för mig på sjukt länge, allt blev helt bra hur som helst, vi var en massa folk hos en i stenbäcken, hade hur trevligt som helst and so on! 

vaknade 6 imorse av att jag höll på dö av huvudvärk, törst, å toanödighet haha.. så steg upp å gjorde allt det som  behövdes, gick sen å la mig igen vilket tog 3 timmar innan jag somade på riktigt typ.. sen vaknade jag å emelie kring 10-11 tiden, vi åt, fixade oss snabbt å sen drog vi iväg till sporthallen och såg på handboll med hon josse å amanda, kalix vann med 13-8 tror jag? vet inte riktigt, men något vid det iallafall! sen kom mamma och hämtade mig jag for hem, å har nyss kekat lite, ska vila lite är helt slut från igår! men lätt värt det!

glömde såklart min kamera hemma men folk hade kameror så har snott 4 bilder av johanna, maritha (emelies mamma) å av jossan!

om någon inte vill vara med som är med så kommentera lr hör av er, så tar jag bort bilden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0