HALLOWEEEN

jajemän i kalix kommun äre iallafall halloween idag! eller vi firar det idag iallafall, är lagomt taggad för kvällen ska till emelie vid 4 tiden å fixa mig tillsammans med hon & jossan! trevligt ;)

har iallafall nyligt vaknat fick mig 12 timmars sömn inatt å dra nu farsan hur skönt det var, mitt alarm ringde halv 6 imorse, jag hade tydligen ställt alarmet igårkväll så jag steg upp å börja klä på mig tills det klicka att det var lördag, hur skönt som helst att få sova ut! ska gå och snöra mig in mig i duschen, sedan bara platta håret å packa ner allt till ikv för skulle ju som sagt fixa allt hos emelie såå..

ska försöka hinna fixa batterier till ikväll så ni får några bilder, det förtjänar ni för att kvarstår som mina läsare varje tag! kära trogna läsare, hihi..

btw, lovade ju er att visa på halloween vad jag & emelie skull va och aah, det blir detta :

POLIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0