great night

hallå!  är hemma från kassa-kalix nu, ne kalix är fan bra.. hade en jävla bra kväll igår, vi var en massa på stan å hade kul, sen vid 1 tiden inatt rörde vi oss vidare mot näsbyn helt i onödan så sen gick vi hela vägen tillbaka med några fyllare som sprang å hade sig överallt så hemresan tog över en timma haha.. när jag kom hem till emelie svek min fötter mig, jag pissade sen deckade nog vi alla.. vaknade mitt i natten å såg hur sofie låg å sov med hennes dator, haha hon är så söt :)

iallafall, imorse vaknade vi av någons alarm som ringde 9 imorse, vi hade typ fått oss 5 timmars sömn iallafall, så det var bara att stiga upp, fixa oss, åt å drog vidare till kyrkan för nå möte uti konfirmations lägret som är nu till helgen, men vi ska inte på det så jag böt till sommarläsningen istället för jag ska fan inte missa halloween fuck no! sen efter vi hade varit på gudstjänst å hela köret åkte jag å mamma köpte mat till mig senare vidare mot töre!

så nu är jag hemma, har mensvärk och ska gå och be mamma eller linn att färga mitt hår det behövs verkligen min utväxt är över en cm lång, å ser kritvit ut fast den är typ grå ;< haha vackert å som tur är hittade jag 2 hårfärger här hemma så tar någon av dom å snör uppiskallen å får vänta på resultatet..

nåväl, har bloggat några rader nu.. vi hörs senare :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0