glasögonorm

hehe, kass uppdatering idag.. eller har gjort inlägg men inte skrivit många rader i dom! har ju varit på skolan som sagt, vilket gick gallant, har fått klar gjort alla mina läxor jag har varit efter med å har lärt mig någonting av lektionerna för en gångs skull.. efter skolan gick jag och johanna till stan och tog en fika, sen åkte vi hemmåt med halv 3 bussen så träffade vi även sofie å tobbe osv på busstationen innan vi for, oså.. när jag kom hem så satt jag mig vid datorn, pratade med min syster, sen har jag bara tagit det llugnt , provat mina nya kläder som jag nu då kan ha vilket är braao.. aja, ska gå och kolla påå tve nu vi hörs

HAHAHA.. ser helt dragen ut men jag bryr mig inte nu, någon(?) har velat ha bild på mig å mina glasögon, jag använder dom inte så hälften av folket som läser min blogg vet väl knappt om att dom finns, men min syn är dålig ritkigt dålig nu mera.. ;<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0