för dig ska jag göra det tusen gånger om!

sitter i soffan framför en vaarm brasa och har just fixat mig klart och så sitter jag å hör på medina - sagoland, har nött låten sen förra vinterna, men fortfarande lika bra! ♥  påtal om förra vintern så är det vinter här i kalix/töre nu, det har snöat typ 3-4 dm tror jag igår var det mera snö.. hihi å så hade vi snöbolls krig som jag förut hatade men nu var det kul för alla bobaderade en, å inte på mig den här gången hihi ;> snö är väl ändå okej, det är som att jag går i idé på vintern för det enda jag gör är att sover för jag blir så sjukt trött av kallvädret å är galet förkyld å kan inte andas med näsan fast jag dränker det med neseril, horskit.

ånej, vet ni vad jag kom på?  jag har matte prov nu direkt på morgon,, ånej jag orkar inte mera prov hade prov igår i hk eller det var praktiskt prov, alltså att man lagar mat å kan man göra det så får man G typ, jag å emelie gjorde ju lätt godast kycklig&nudel soppa och sen till efterrätt gjorde vi smulpaj :D hihi

nä, orkar inte blogga mera blev ett ovanligt långt inlägg för att vara mig å blogga på morgonen jaje, ska nog dra mig ner till bussstationen nu ska bara höra om mamma kan klä på sig så hon is skjutsa mig, den jäveln är alltid ledig på fredagar fusk.. ;<

haha ny bild, jag å emelie på volleyboll tunering med skolan i december 2009 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0