fixat å klart ;>


varken jag eller sofie verkar vara berädd på någon av bilderna, haha!

sitter framför tven och är sårad.. det är såhär att jag var helt inne i tv, tog glaset med vatten i å drack skulle sedan ställa tillbaka det på bordet tror ni inte jag missar bordet å slår sönder mitt nya fina glas jag fick helt gratis från max igår :( sadface..  hahehe.. iaf, ser påå något sick't program med mamma å pappa å har just fått torka bort vatten & glas från golvet,

har nyligen plattat håret, lockat mitt löshår, tagit fram kläder, smink å mina plattångar osv till imorgon så slipper jag stressa ihjäl mig för jag snozar alltid för länge på måndagar så jag får stressa sönder hjäran typ.  har ju färgat håret nu, min utväxt blev mörkare iaf, vilket är bra.. funderar på att färga det svart igen nu skiftar det ju mer mörkbrunt än svart.. whatever, det är bara mitt hår, det blev iaf lent tack vare hårfärgningen :]








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0