fantasi är det vi vill ha, men det är verklighet vi får

hallå! kom hem från skolan vid halv 2 tiden, slutade tio över 1 idag fast var inte på sista lektionen och vi hade endå ett prov jag inte kunde + att jag hade så satans mensvärk så jag fick med mig sofie hem, så medans vi satt å väntade på bussen fick vi en av våra dumma idéer av att elda mina tamponger haha.. så sprutade vi hårspray på dom så dom skull brinna mer, sen när det brann väl sprayade vi mer på elden å tampongerna typ exploderade hahhaha.. tidsfördriv kallas det, även jag å sofie få bete oss lite no-life ibland!

när jag kom hem tog jag med kameran å gick ut å fotade lite nya ego pix, tyckte det behövdes, ska försöka fixa en header ikväll om sidan där jag fixar header's åde vill sammarbeta, för det vill den inte just nu iallafall.. nåväl min dag har varit chill å rätt bra trotts allt dagen har gått fort.. kan inte fatta att klockan bara är tjugo över 3 men aa whatever, nu ska jag sitta å titta på nickelodeon som en liten 5åring å sitta och höra på musik å känna lugnet!

bjussar på en bild jag fotade ute, fler kommer väl eftersom :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0