facebook <3

sitter i rödan, typ ensam fast sofie är påväg hit å ge mig sällskap hon står inte ut med att ha syslöjd i två hela timmar så hon tar en paus mitt i det hela å kommer hit för min skull, gulligt tills vidare tidsfördriver jag tiden med att sitta å gilla massa onödiga sidor på facebook å skit, skulle sitta å spamma dennis facebook men så råkades jag logga ut från hans så nu kommer jag inte in för kan inte kläppens lösen ;<

haha det där stämmer fan " when you're walking home in the dark, everyone's a pedophile " sant ju, om man ser nån i mörkret tänker jag direkt åNEJ ETT PEDDO haha nej inte riktigt, men om jag hör nått typ i en skog är det de första jag tänker på, eller om någon går bakom mig att den typ ska hoppa ppå mig haha ;<

och den här sidan är bara allmänt ful å jag dör åt den,  " tystnaden som uppstår när en rullstols bunden säger: hejdå, jag går nu." hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0