du är knark, jag behöver meer fastän du förstör mig helt

snörde mig just i sängen, dumt gjort för jag tänkte inte på mina blåmärken så träffade nog nästan alla onda punkter! lyckat, näe.. iallafall, har duschat å sminkat mig för nå tag sen, ska låta mitt hår torka lite så ska jag föna å platta det.. sen kommer emelie hit, å sofie kommer också hit tror jag iaf, och fanny ska vi nog vara med också tror jag? eller jag vet inte, att emelie ska hit är helt säkert iaf ;-)  så ska börja fixa mig lite smått iaf,

ska hitta något att ha på mig, det tråkiga är att jag inte har några kläder.. har bara 3 garderrober fulla med kläder, men dom är bara sååå januari 2010 HAHAH nej jag skoja, men jag är less dom.. vil ha dom nya jag beställde för någon dag sen + att jag ska å shoppa lite på fredag med, hihi..

JA, nu ska jag inte babbla vidare om ingenting, vi hörs sen för nu ska jag leta igenom mina garderober på en helvetes kofta, puss på er tusentals läsare <3333 not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0