dräktfan

har provat mina grejer till halloween nu, kunde ha allt men dräkten vad som en baddräkt på mig har för lång rygg för den haha.. så ska beställa en större storlek å får hoppas på det bästa att den blir lite längre, annars.. vet jag inte vad jag gör, får väl ha den isf för jag kan ju ha ett par leggings-shorts under som är samma färg som dräkten!;>  ah, nä jag skickar tillbaka den å ber om en annan storlek, bara därför kommer jag garanterat inte hinna få den till halloween ;< nä, ska ringa till emelie å höra hur hon gör med sin för hon har samma storlek å allt som jag sååå, ja haha..

onödigt inlägg, men ni gillar ju att läsa min blogg eller? .. äh klart ni gör!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0