din blick

kär i låten, kåt i låten.. haha nej den är söt!

har tyckt om den sen en länka den åt mig i sommras... okej, så jävla bra är den inte.. ;<

_______________________________________________________________________________

 

du och jag föralltid, lova.. lova mig det?
ingen kan ta denna känsla från mig,
varje gång som jag tänker på dig


varje gång jag ser dig blir jag varm i hela kroppen
jag ler för mig själv och önska att du var min flickvän
vill bara ha dig här, vill ha dig nära
du lyser upp min himmel som den vackraste stjärnan

älskling.. det är nått du måste veta,
att utan dig vid sidan om mig kan jag inte leva
du e mitt liv, du e luften jag andas
jag saknar alla våra stunder tillsammans

baby, du e så underbar å vacker
ibland så kan jag ligga stilla vaken hela natten
du är en sånn person, man inte glömmer
och är jag inte vaken är jag säker att jag drömmer

älskling.. det är nått du måste veta,
att utan dig vid sidan om mig kan jag inte leva
du e mitt liv, du e luften jag andas
jag saknar alla våra stunder tillsammans

din blick kan få mig le å le,
du och jag föralltid, lova.. lova mig det?
ingen kan ta denna känsla från mig,
varje gång som jag tänker på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0