det är lätt att vara efter klok, lätt att se i bakspegeln och skilja rätt från fel


sitter och kollar på tv på några killar som spelar volleyboll i short's som blottar sina magrutor, hehe grrr... hothot, ska strax ta och tvätta bort min make up, borsta bort allt äckel hårspray jag har i mitt hår sen sätta på nytt smink å fixa om mitt hår.. ska även söka igenom min garderob på min svarta kofta som är spårlöst försvunnen, varför ska alla svarta koftor, eller linnen alltid försvinna för mig?

whatever, kläder är bara inte till för att sitta på mig... får väl gå naken då, haha nej skoja!  ska och shoppa imorgon btw, eller jag har presentkort på gina tricot på 400 kr.. men jag får väl något litet med mig hem iaf, ska oxå använda mina hundögon för min pappa för han kan endå inte motstå den :)

ne nu ska jag gå och om fixa mig!




 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0