yeyee

har inget att blogga om direkt.. så bjuder på ett test

jag har insett att min senaste puss/kyss: fick jag igår
jag har insett att: jag har sjukt svårt att kunna såra folk utan att må dåligt själv
jag har lärt mig: att om man kämpar, så kan allt gå
jag lyssnar på: en sjukt bra låt just nu.
jag pratar: väldigt mycket & rätt snabbt
jag tycker om: han.
jag avskyr när folk: snackar skit, så less det
min bästa vän är: underbar!
min första bästavän heter: agnes nilsson
kärlek är: underbart så länge det går bra, å så länge man får vara med den man älskar.
bästa tiden i mitt liv var: 2008 & 2009 dock tyckte jag väl det inte då, men när jag blickar tillbaka dit saknar jag varje dag från dom 2 åren.
om jag fick en sak i hela världen: skulle jag valt att allting blev som förut, att som man kunde börja med allt där man avslutade allt och bara fortsätta som vanligt.
när jag borstar tänderna: så speglar jag mig samtidigt hihi
när jag lagar mat: brukar jag alltid laga varm korv eller nudlar pga jag inte vet hur man slår igång ugnen osv
jag tänder på: snygga pojkar ;)
jag är rädd för: att vara ensam
den värsta känslan är: att vara rädd över att mista den som står en som närmast.
den bästa känslan är: när man är kär och allting går sådär sagolikt, typ allt är helt perfekt
jag är bäst på: allt, fast det visste ni väl redan
jag är sämst på: ljuga
jag kommer alltid att vara: mig själv
det finaste som finns är: <3
i sommar: ska jag ha jävulskt kul!
sist jag verkligen grät var: månader sen
jag kan: väldigt mycket om jag verkligen vill
jag kan inte: gå vidare från någonting speciellt förän ett bra tag efteråt
när jag vill tänka går jag: antingen ut, eller stänger in mig på rummet i timmar
min mobiltelefon är: min homie
när jag vaknar på morgonen: sover jag vidare eller stiger upp och fixar mig and so on
innan jag går och lägger mej: borstar jag tänderna åde
just nu tänker jag på: att jag vill gå och duscha, men det känns jobigt
bebisar är: söta & gosiga!
idag har jag: sovit å ätit, haha
ikväll ska jag: vara i kalixtown
imorgon kommer jag: sova ut ordentligt
jag vill verkligen: någonting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0