yeye.

sitter och tar det chill i soffan framför tven och hör på musik och funderar på att gå å sova, men känns ovärt för kommer inte kunna somna för har för mycket att tänka på just nu.. men slipper iallafall sova själv som tur är, har även beslutångest om jag ska på skolan imorgon eller inte.. har ingen tagg till att fara dit överhuvudtaget på hela veckan, men orkar inte missa typ 100 saker.

jag får se hur jag gör, har iallafall nyligt duschat så slipper göra det imorgon på morgonen nu ska jag kleta in lite brun utan sol så jag inte ser ut som självaste the grudge hiihi, aja, ska leta fram mitt täcke å kuddar å lägga mig brevid min syster å sova järnet, tror jag. annars vet jag inte vad som händer, vi lär ju se det

ågud vad jag klagar

___________________________________________________________________________


egooo, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0