igår!

uppdaterade ingenting igår, så nu kommer BILDBOMB FRÅN IGÅR, ahaha nej jag skojjar... kommer några bilder från igår!

vi var några sköna peeps hos en, skulle lana blev tjill med film, lan då, musik, å no sleep men jag deckade vid 8 kommer inte ihåg hur jag somnade för vet att jag låg med jenne å jonte i sängen, å sen måst jag haft slocknat haha.. jaje, fett fult! men kvällen var rätt bra iallafall, helt ok!  har spenderat hela mitt lov i kalix, har sovit hemma i min säng en natt haha.. så ikväll sover jag hemma, jag ska plugga och bara ta det lugnt över vevkan som har varit! imorgon blire stan igen, såklart!

fråga mig inte varför jag vandrar runt med djävulshorn, hittade dom i ett rum å nu är dom mina.. punktslut!












det här får duga, har massa andra men orkar inte ladda upp dom, jåbit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0