@tiger place

lagomt sådär sexig bild från halloween, bilden är tagen hos jonte ;)

 

ligger just nu i emelies soffa å kollar tv med henne, ska snart dra mig upp här ifrån å vandra mot toan och fixa mig lite! var helt dött å ovärt att vara på stan igår, vi var med några peeps men drog hem redan vid 10 tiden typ, så åt vi frassemat, satt å kollade på bilder från halloween som vi hittade på emelie's dator.. sen såg vi tv och jag deckade på soffan ett ex antal gånger men vid 2 tiden flytta vi oss till sängen å låg där å var helt cpe tills vi somnade, haha

 

vaknade imorse eller ja vid 1 tiden av att mamma ringde å väckte mig.. jag som typ sovde såhäääär gott, rätt ovärt? så vi steg upp å gjorde kräm å varmkorv å satte oss och såg tv med simon and so on!  jaje, ska blogga åt emelie nu bara för att jag e så snäll idag, vi hörs later ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0