tidsfördriv, lett

10 sanningar om mig själv :

♥ Jag älskar att sjunga, gör det alltid då jag är ensam hemma hehe
♥ Jag blir väldigt lätt arg, men blir nog lika snabbt glad igen
♥ Jag är klantig, har jag inte ont någonstans en dag så får jag det för eller senare.. haha lyckas alltid med något
♥ Jag älskar att dansa åt hög musik, med mycke folk.. kanske dom flesta som var på det där discot igår såg nog det, haha
♥ Musik är en stoor del av mitt liv, jag hör oftast på musik
♥ Jag har ont i huvudet varje dag, å ingen läkaree kan säga vad det är eller något..har haft det i 4 år nu typ, vilket jag har fått vara många gånger på sjukhuset för.
♥ Jag blir jävligt lätt sjuk, å blir oftast jävligt sjuk
♥ Jag har uselt självförtroende även om jag får höra att jag borde vara nöjd med mig själv
♥ Jag har ett stort intresse för hästar, ingen som inte känner mig vet knappt om det.. men finns knappt nå bättre än att sitta på en häst rygg å bara få glömma allt för ett tag
Jag är nykterist, okej jag ljög på den men en myt hör alltid till bland alla sanningar haha.. 

10 saker jag älskar :

♥ Mina vänner, min familj, släkt and so on
♥ Att sola, bada mm
♥ Att sova, finns inget bättre
♥ Min dator & mobil
♥ Musik
♥ Värme
♥ Pengar
♥ Sommaren
♥ Ärliga människor
♥ Och att shoppa :]

10 saker jag hatar:

♥ Falska människor
♥ Insekter
♥ Att sova själv
♥ Folk som sprider rykten
♥ Folk som inte kan hålla tyst om saker & ting
♥ Söndagar, dan före skolan ;<
♥ Att inte ha nå pengar
♥ Att stressa eller om folk stressar upp mig
♥ Prov på skolan, läxor är helt ok!
♥ skolan över huvudtaget.

7 personer som står mig nära:

♥ Emelie Tiger
♥ Emelie Holmgren
♥ Josefine Henriksson
♥ Sofie Häggström
♥ Jennelie lund
♥ Linnea Heikkilä
♥ Amanda Sandberg


10 stunder jag alltid kommer minnas :
♥ Turkiet 2007
♥ Sommaren 2008
♥ Lk 2010
♥ Sommaren 2010
♥ Halloween 2010, lett
♥ Gårkvällen, hehee
♥ Nyår 2009/2010
♥ Min födelsedag 2010
♥ Första dopper 2010
♥ And so on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0