tidsfördriv innan dh börjar jao

jag har tråkigt, väntar på att dh ska börja men det börjar inte förän på en timma å en kvart, värT? nä fan inte.  ska tidsfördriva tiden med att gå på toa, leta fram kläder till imorgon om jag nu ska till skolan fast ddet ser vi ju imorgon, men utifall att.

sen kolla om de är nå bra före dh, efter dh ska jag kolla på couger town, sen ska jag dejta mina kuddar vilket jag redan nu ser fram emot, nu ska jag få tag i agnes å höra om jag har lånat ut mitt sims 3 till henne, har ett svagt minne utav det! men är fan inte säker, måst börja nörda det igen känner suget haha fett kul!  ja nu ska jag göra allt det där onödiga, så vi hörs sen eller imorgon, pusss-y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0