sofiepofie kommer hiiit

har sjukt tråkigt, sitter och kollar på harry potter med linn å matte.. väntar på att sofie ska ta sig hit, men hon är inte här förän vid halv 8 tiden tyup!  blir alltså inge kalix ikväll, fick inte fara dit av någon sick anledning.. min mamma hade väl mens i veckan eller nå, huh

aja, ändå skönt med en chill lördag vilket händer inte ofta att jag är hemma på en lördag så aja, missar väl inget direkt får jag hoppas, då smiter jag till kalix med halv 10 bussen eller nå.. aja ska se klart harry potter nu, ville bara visa er att jag lever :)

haha jag dör vad gammal bild på mig & sofie!

jag hade ljusbrunt hår, och sofie var mörkhårig haha.. så fel jämfört med nuet xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0