smink, moneeeeey <3



min pappa är söt och gav mig 500 kronor idag, sen köpte mamma ny foundation & mascara åt miig så jag slipper göra det själv!  pengar å smink kan man inte ha för mycket av, när jag drar till stan senare ska jag köpa mig brunt utan sol så jag överlever vintern för är så blek nu så gud vet inte vad och är för lat & för snål för att steka sönder i solarium eftersom att jag spendera över 1000 kr på det förra vintern,

HAHAHE, mitt underbloggningen får jag sms på mobilen av att mamma har fyllt på min mobil igen, mina gratis sms tog slut för 6 minuter sen typ, men nu har hon räddat mig med smink å mobil hhiihi.. söta dom är idag!  ska som sagt till standen senare å är med sofie, emelie å alla dom där orkar inte radda upp dom, hoppas på en nice fredag and so on, ska dra å säga heidå till en som ska dra sig här ifrån nu, kommer dö av saknad typ  ;< jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0