sjuuuk..


söt bild på mig å emeliie , hihi ;>

har inte blogga nå förän nu idag heller, men har inget vettigt att säga.. for aldrig till skolan imorse, jag hade så satans mensvärk att jag blev svimfärdig å började må illa sjukt mycket, så stannade hemma och jag höll på dö av värk tills jag somnade, vilket tog någon timma, och då jag väl somna, somnade jag sittandes i soffan tydligen? har ingenaning om hur jag kom dit eller nå, helt sick't  ahja..

mår iallafall lite bättre nu, hoppas jag mår bra imorgon å inte har ont i magen för  vi ska till billerrud lr hur det stavas med tjejerna i klassen + tjejorna i 8F & 8A tror jag det var.. dock ska vi bara vara där tills efter lunch, å så har vi no sen slutar vi fast ska försöka dra mig på återläsningen imorgon, måste verkligen dit nu min mentor är nog less mina bortförklaringar med allt huh.

nu ska kolla på tve ett tag, sen platta håret så jag inte bhr platta det lika mycke imorgon, dock ska jag låta mitt hår själv torka så det inte blir sådär satans äckligt å nött.. hoho nu kom pappa med glass till mig så ska avnjuta den osv, heidoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0