oslagbar vänskap.





emeliie ♥

hon är världens finaste, bästa, roligaste, underbaraste & den mest omtänksammaste jag känner.. yue hon är min bästa vän, en som alltid finns tillgänglig om man behöver få tag i henne, hon stället alltid upp.. ja ni förstår nog inte riktigt hur bra hon igentligen är, i mina ögon är hon typ.. solklart bäst

skull nått hända henne, vet jag inte vad jag skulle göra, skull jag mista kvinnan som vän hade jag nog fått mig nästintill världens tråkigaste liv för jag menar.. hon gör mina dagar, dagligen! hon är som en sis, vi småbråkar som sånna, vi delar glädje & sorg tillsammans.. vi går igenom dom tunga sakerma tillsammans and so on, vi är liksom sånna som gör det mesta tillsammans. försöker ge henne ett stort tack genom alla dessa rader jag skriver, men jag suger på att förklara rätt.
hon är som vem som helst fast hundra bättre..

hon e min emelie, ye-e hon e min bästavän & jag älskar hon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0