never is a loong time.

har inte bloggat någe idag känns inte så värt för jag gör ingenting annat än att kolla på tv, äter eller sover om dagarna nu när jag inte är på skolan.. hoppass verkligen att jag inte har såhär satans ont i magen imorgon så jag iallafall kan få fara till skolan, är så sjukt less på att vara hemma och så missar jag en massa lektioner å information ;<

ahja, ska oxå lägga mig tidigt så jag inte känner mig för trött å lat som jag gjorde i morse å kände att jag veerkligen inte orkade å sen när jag verkligen kände efter kände jag hur mensvärk jag hade, inte härligt verkligen inte.

funderar på att ha frågestund här, bara en liten med några små frågor.. dock har jag typ inte mycke läsare nu eftersom att jag inte orkar publicera mina inlägg på facebook, bdb and so on. för det känns osm att bloggen är allt för ointressant, men snör upp ett inlägg om det kommer någon frågestund, kisses.

bjuder på 1 års gammal bild typ på mig & ida,
saknar tiden & saknar flickan!

Kommentarer
Postat av: ida

saknar dig med!<3

2010-11-25 @ 21:15:46
URL: http://idaalindback.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0