mjå.

har fett tråkigt, har just fixat mig klart å duschat å allt.. ska till kalix på en timma typ, ska bara fixa någon som kan hämta mig, vilket som inte brukar vara så svårt såå det är väl fixat på mindre än en kvart.  vet inte vad som händer i kalix, men alltid är det folk ute där minsann,

följde med emelie å hennes far till luleå för emelie skulle göra hål i naveln igen, hon har haft det tidigare men tog bort det för att de blev nå tjorv, men nu äre omgjort å finfint blev det!1 dock gjorde det väl dubbelt så ont när hon skull igenom ett igenväxt ärr osv, aja hon överlevde ju hur som helst, blev feting taggad för att pierca mig själv.. ska mest troligt göra hål i tungan efter jul, skull gjort det efter jag fyllde år men fick inte, får inte nu heller.. -.-  fick igentligen inte göra hål i läppen heller, men då de var gjort hade dom ingen tala om de skull va kvar eller inte sååå!

aja, färdig pratat om piercingar å sån shit.. ska fixa hämtning nu å försöka få en bra kväll ikväll


ett ganja hjerta ser ni vell att de e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0