min torsdag.

min bloggning går ssegt, men no jävlar uppdaterar jag någon gång varjedag! ni kan lita på mig heejea,aa helt ok med damp där..  sitter och kollar på vädret med mamma, känns helt ovärt för det är sol överallt förutom här i kalix, fett kassa vi är typ vad vill gud oss? vill dom att vi ska typ frysa bort osv? men det är ju helt lugnt, för ju mer kallt det blir, desto närmare känns det att julen kommer och framför allt nyår!;)

men iallafall, jag for till skolan idag, var helt ovärt och tråkigt. har haft 2 lektioner jag har varit på typ, feting värt med skola sen missa vi hk'n för att vi skull till kum (ungdomsmottagningen i kalix)  bara vi tjejer i klassen skulle dit å lyssna på en massa saker vi nästan vet redan allt om, åtminståne jag. när vi var klara där vänta vi på bussen, jag åkte bara ner till bussstation hoppade av där och gick till fra och åt med bella & johan sen åka bil hem, and so on!

imorgon är det fredag, det betyder helg ledighet att vi bara går till 20 i 1 osvosv! finns typ bara positiva saker med fredagar, och så slipper jag vara med på idrotten imorgon för jag elin & emelie ska hålla den så vi slipper vara med, dock kommer jag inte ihåg vad vi har planerat att ha för något, hahaa.. gooodie nåväl

ska väl fortsätta tagga till nyår,
känns som att nyår blir kasst då det står på facebook att jag ska gifta mig då.. värt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0