med dig blir jag mindre, som gubben i lådan

tror ni inte jag har lyckats få feber? jag som bara skulle fejka en sjuka för en dag så blir jag sjuk på riktigt. värt, näe fan heller. ahja whatever, vaknade 11 imorse av att folk ringde, smsade å hade sig.. 28 olästa sms, folk klarar sig inte utan mig på skolan, dom saknar mig redan så mycket hihi.

näe, men linn är också sjuk som tur är, så hon är hemma och håller mig sällskap. har inte gjort något vettigt alls idag känns det som, ska snart ta fram nå blad å börja plugga till provet jag har på fredag, ber till gud om att klara det iallafall så vi får hoppas på det bästa om att gud hjälper oss, heehee

känner mig inte mänsklig idag, känner mig fet å ful jag må vara sjuk men har endå jeans leggings på mig för jag kan inte ha på mig lodiskläder, låter sjukt men har bara varit lodis 2 gånger på skolan och det var i sjuan haha.. det är typ såååhäär besvärligt och oskönt å jävligt, nu må jag ha en stor team sportia tröja på mig, trivs inte. blöe,

ska inte klaga på kläder som någon jag vet inte vad ska gå å byta om för jag dör av värmeslag i den här tröjan, snör nog på mig lite smink i samma veva, heheeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0