mandariner <3


MANDARINER ♥ dock är det bara bild på mandarinskal..

sitter å har proppat i mig minst 8 mandariner, sen samlar jag allt skal i ett glas för att jag är för lat för att gå till sopan varje gång jag skalar en ny, så blir ett fint samlings ställe där tills jag orkar gå å tömma!  sitter å glor på beck, fast just nu är det paus med nyheter å allt shiit.. så ska hämta mig ett stort glas vatten, och dra fram nå kläder jag ska ha på mig imorgon så jag slipper bråka med garderoberna samt mina kläder, vilket händer ofta och kan ta flertal minuter, timmar, osv.. 

tar inte den risken, ska göra allt de där sen se klart beck sen inta sovlägee å sovasomfan tills klockan ringer halv 6... tungt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0